Wednesday 14 December 2011

Umum (:

Assalamualaikum W.B.T.

entri kali ini berbeza sedikit dengan yang sebelumnya. boleh dikatakan entri untuk umum. cuma sekadar ingin berkongsi dengan saudara-saudara Islam di luar sana dan juga untuk teman teman bukan Islam. dan juga untuk perkongsian seluruh warga Malaysia. bahan yang diperoleh adalah daripada teman IPTA saya iaitu www.facebook.com/cechnaul yang telah 'share link' di laman sosial, Facebooknya. saya begitu tertarik dengan 'link' dari beliau. 

Tengku Sophia, dikatakan menghina agama Islam dengan kata-kata kesat yang dikira agak kasar dan menyentuh sensitiviti umat Islam yang saya kira bukan sahaja di Malaysia, tetapi mungkin juga di seluruh pelusuk dunia. dia telah menggunakan laman sosial, Twitter sebagai wadah untuk aktiviti penghinaan itu. tetapi tidak dapat dipastikan sama ada sumber ini benar-benar sahih atau pun mungkin ada pihak tertentu yang hanya menggunakan nama tersebut sebagai alat permainan mereka.

di sini saya titipkan sedikit bahan yang diperoleh sekitar jam 1.36AM, 14 Disember 2011. anda punyai akal, fikirkan secara rasional terhadap sumber yang diperoleh dan bukan dari segi pandangan cetek manusia.




setiap orang punyai pandangan tersendiri. jadi diharapkan anda dapat menilai sumber-sumber yang diperoleh. sama ada ianya palsu atau sah, tidak dapat dipastikan. saya hanya ingin berkongsi. jika entri kali ini tidak sesuai dengan jiwa sesetengah pihak, saya memohon kemaafan dari anda.

SALAM





No comments:

Post a Comment