Friday 2 December 2011

Pasar Ria

sangat-sangat lama tak pergi berjimba di PASAR MALAM. mengidam! 
jadi saya decided untuk pergi dengan SIBLINGS (:
ramai orang, maklumlah kat SABAK BERNAM tak pernah pergi pun dan saya rasa sangat ALIENATED bila semua tengok saya. what’s on their mind pun saya tak tahu.

here got some photo while I am memilih barang but not actually buy that thing. 

sengaja tanya owner tudung tu, berapa harga, jenis kain tapi last last tak membeli pun.


haa, jumpa favourite food kalau kat pasar. YONG TAU FOO. betul kan spelling tu? bersungguh-sungguh pilih.
hamik muka kau. sampai RM13 lebih kena untuk sebungkus yang saya pilih.

LAST BUT NOT LEAST <3

sangat murah! can’t all of you imagine that. sepinggan tu untuk RM1 jee. Ya Allah, rasa nak beli semua kat situ. tapi awak ni memang “rajin” sangat memasak la ken ken?

sampai rumah.. ABAH bising membeli macam kat TESCO pulok -.-"


No comments:

Post a Comment